본문 바로가기
인형,장난감

소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm

by mikookvitamin 2022. 8. 18.
소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm

 

 

소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm

 

소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm

 

소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm
소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm
소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm
소리나는 까꿍쿠키 웃는 엘모 인형 블루 36cm

 

About this item

 

PLAYS PEEKABOO BEHIND HIS COOKIE: Squeeze Peekaboo Cookie Monster’s tummy and he raises his arms to play peekaboo behind his big, soft cookie! “Peekaboo! Oh, ah, me no eating cookie!”

FUN SOUNDS, PHRASES AND LAUGHS: “Me love cookie!” This Sesame Street Cookie Monster plush talking toy features signature sounds and silly phrases that kids will love!

GREAT TOY FOR KIDS AGES 18 MONTHS AND UP: A fun gift for birthdays and holidays, this lovable Cookie Monster plush toy is a cuddly pal for kids ages 18 months and up

 

 

구매하러 가기